היוקרה מורגשת מיד כשנכנסים לבית, כבר בפתח הבית נתקלים בדלת כניסה, האם היא גבוהה? האם היא גדולה ומרשימה במיוחד? האם היא משדרת יוקרה או שהיא סתם דלת סטנדרטית..? כשנכנסים דרך דלת גדולה מיד חלל הכניסה נראה מרשים הרבה יותר. מיד מבינים שהנה... הולכת להיות פה דירה יוקרתית באופן מיוחד.

כאשר קירות הכניסה שנמצאים בסמוך לכניסת הבית מחופים באריחים מרשימים והם אלה שמקבלים את פני המבקרים מייד חשים ביוקרה. אם בוחרים ברצפה איכותית עם שיש איטלקי מהודר שמקבלת את הבאים, מיד מרגישים שנמצאים במקום מהודר! זה לא עוד אריח סטנדרטי, זה וואו!!

שימוש באלמנטים ייחודיים

גופי תאורה מרשימים במיוחד שיוצרים אווירה נעימה גם הם תורמים ליוקרתיות של הבית והחלל. אם התקרה גבוהה תמיד אבחר בגופי תאורה גדולים ויוקרתיים שהעין תישאב אליהם, ושהם ייראו כמו "פסל אומנותי" בחלל.
בחירת ספות איכותיות עם בדי טקסטיל יוקרתיים ובעלי מגע נעים ועשיר המשדרים איכות וסטייל משלימים את התמונה היוקרתית..
מערכות הגברה טובות ואיכותיות שמהם בוקעת מוסיקה המתנגנת ברקע בכל פינה בבית גם הם מאפיינים דירות יוקרה. כשאתה עומד נפעם מול כל פינה בבית שהיא מעוצבת סימן שהייתה שם מעצבת פנים שמתמחה בעיצוב דירות יוקרה והיא באמת חושבת על הכל.. על כל הפרטים הקטנים כמו הגדולים!

עיצוב דירות יוקרה

תכנון ייחודי

בדירות יוקרה נדרשת רמה גבוהה של מערכות מספקים איכותיים וייחודיים ושימוש והנמכות גבס.
כמו כן נדרשת התייחסות מיוחדת וניסיון רב בתכנון ועיצוב מבנה רב קומתי, עליית גג, גרם המדרגות, טיפול וניצול בשטחי הגג והמרפסות, ותכנון מערכות ייחודיות כגון חימום תת ריצפתי, בית חכם, תקשורת, מערכות מיגון ואזעקה וכד'
בפרויקט זה נידרש לבצע תכנון פנים המותאם אישית לצרכי הלקוחות ועיצוב יצירתי וייחודי של הבית.
התכנון כולל בין היתר את חלוקת החלל הפנימי, תכנון חשמל, אינסטלציה, תכניות לעבודות נגרות, תכנון הנמכות גבס ועוד. כמו כן בחירות והתאמות של המטבח והחיפויים, בחירת ריצוף, תאורה, ריהוט, מערכות חימום וקירור, צבעים, דקורציות  ועוד. כדי להגיע לתוצאה הרצויה חשוב לדעת לנהל את הפרויקט במקצועיות ובכישרון עד לקו הסיום ולעבוד עם בעלי מקצוע מנוסים ואמינים.
עבודה עם מעצבת פנים מקצועית, מנוסה ומוכשרת הינה קריטית להצלחת התהליך.
לעתים הפרויקט מתוכנן גם ע"י אדריכל וגם ע"י מעצבת פנים, כאשר האדריכל אחראי לתכנון המבנה החיצוני וקבלת אישורי הבניה, והמעצבת אחראית לתכנון ועיצוב פנים הבית. בגלל שיתוף הפעולה הרב בין האדריכל למעצבת חשוב לוודא יכולת שקיים ניסיון ויכולת שיתוף פעולה בין האדריכל לבין המעצבת.



פרויקטים נבחרים

עיצוב דירות יוקרה

שלבי הפרויקט

העבודה מתחילה בהגדרת הקונספט הכללי לעיצוב הבית, קונספט זה הוא פונקציה של הצרכים, הרצונות, הפתרונות השונים והתקציב העומד לרשות הפרויקט. לאחר הגדרת הקונספט מבוצעות מספר אופציות לתכנון פנים הבית, אופציות אלו יענו על צרכי כל בני הבית. לאחר הגעה להסכמה לגבי האופציה המועדפת
מתחילה העבודה בשלושה ערוצים בו זמנית תוך תיאום מלא של השלבים הנכונים ולוחות הזמנים:

א. הכנת סט תכניות עבור בעלי המקצוע השונים

ב. סיורים ובחירות באולמות תצוגה מרכזיים ובחנויות נישה מתמחות לבחירת המוצרים הנדרשים
וכן ביצוע סטיילינג לבית

ג. הדרכות והנחיות לנציגי הקבלן בשטח

ד. פיקוח עליון