אז כמה יעלה לשפץ את הבית שלכם?

עלות שיפוץ דירה

פרויקט עיצוב דירה בגודל של 4-5 חדרים כולל בד"כ את העבודות הבאות:
שינויים במבנה
הריסת ובניית קירות
החלפת ריצוף וחיפויים
טיפול בתשתיות החשמל והמים
החלפת חדרי רחצה וכלים סניטריים
החלפת מטבח
החלפת אלומיניום בחלונות הבית
החלפת דלתות בחדרים
בניית נישות גבס
קניית ריהוט, וילונות, גופי תאורה, ועוד.

ללא היכרות עם הצרכים שלכם נוכל לתת ממוצע כללי של עלות עיצוב פנים.
עלות פרויקט מסוג זה נעה בטווח של 250,000-500,000 ש"ח בהתאם לצרכים והסטנדרט הנדרש, כולל עלות העבודה של בעלי המקצוע.

הכנת כתב כמויות מקצועי והקטנת סיכונים

כדי לתת הערכה מדויקת לעיצוב הבית שלכם אנחנו מקיימים פגישות, לומדים את הצרכים שלכם ומכינים מספר אופציות לעיצוב. על סמך הנתונים הללו אנחנו מכינים כתב כמויות מקצועי ומפורט.

כתב כמויות הינו מסמך שמרכז את כל העלויות הצפויות לשיפוץ והינו מותאם ספציפית לבית שלכם ולצרכים שלכם.
כתב הכמויות כולל את כל עלויות העבודה של בעלי המקצוע השונים ועלות המוצרים הנדרשים לבית.

רק כתב כמויות שנבנה באופן רציני ומקצועי ייתן לכם אומדן מדויק לגבי עלות השיפוץ עוד לפני תחילת העבודה, ויאפשר לכם לתכנן את הפרויקט ולהחליט באיזה תחום להשקיע פחות או יותר ומה לבצע בשלב מידי או בשלב מאוחר יותר. כתב כמויות מקצועי יקטין את הסיכון שלכם מהוצאות והפתעות לא צפויות במהלך השיפוץ.

הכנת כתב כמויות מקצועי נמשכת מספר שבועות ודורשת ידע גבוה והיכרות עם ספקים, מוצרים וחברות. כתב הכמויות ילווה אתכם לכל אורך השיפוץ ורוב הסיכויים שהסטיות ממנו תהיינה קטנות.

עלות שיפוץ בית פרטי

בית פרטי בד"כ כולל מספר מפלסים, מספר חדרי רחצה, גרם מדרגות, גינה, חומה, שערים ועוד. ולכן שיפוץ  בית פרטי יעלה עוד כ- 150,000-250,000 ש"ח מעבר לעלות המשוערת הרשומה למעלה, שוב בהתאם לסטנדרט הנדרש.

עלות עיצוב דירה חדשה מקבלן

עיקר העלויות בעיצוב דירה מקבלן הן בשדרוג מהסטנדרט ובביצוע שינויים מהתכנית המקורית.
עלות השדרוגים והשינויים נעה בטווח של 150,000-350,000 ש"ח בהתאם לסטנדרט וכמות השינויים.

בתקופה האחרונה אנו נתקלים יותר ויותר במקרים בהם קבלנים גובים סכומים עצומים שמגיעים לעשרות אלפי שקלים לביצוע השינויים, גם אם אלו נמסרו לפני תחילת הבנייה. ההמלצה שלנו היא לנסות בכל דרך להכניס להסכם סעיף אשר מבטיח לכם ביצוע שינויים ללא עלות אם אלו נמסרו לפני תחילת הבנייה. או לפחות לסכם על עלות סבירה מבחינתכם.

הערך המוסף של מעצבת פנים בהיבט עלות עיצוב פנים

במידה והשיפוץ מנוהל ללא מעצבת פנים יש להוסיף לתמחיר הנ"ל גם ימים רבים של התרוצצות בחנויות ובאולמות תצוגה. ימים רבים של פגישות, שיחות טלפון והתעסקות רבה עם בעלי מקצוע שונים. מתח ועומס נפשי ואף מתחים בין בני הזוג על רקע טעם שונה והוצאות כספיות גבוהות.

עבודה עם מעצבת פנים הופכת את התהליך להרבה יותר קל מקצועי ומנוהל. התקציב עבור השיפוץ מנוהל באופן רציני ומדויק, הסיורים באולמות תצוגה יהיו יעילים והבחירות תהיינה נכונות. ההתעסקות עם בעלי המקצוע תבוצע ברובה ע"י המעצבת ותהייה מקצועית עם פחות כאבי ראש. המעצבת מספקת ללקוחות ייעוץ מקצועי לכל שאלה ובעיה, ועולים המון כאלו במהלך הפרויקט.

התוצאה היא פרויקט מנוהל ומאורגן ובית מעוצב להפליא. כמו כן מעצבת מנוסה ומקצועית חוסכת שגיאות, עוגמת נפש וביצוע עבודות כפולות ושינויים מיותרים. במקרים רבים עלות שכר הטרחה של המעצבת מתקזזת בחלקה עם ההנחות שהמעצבת משיגה, במיוחד אם מדובר במעצבת בעלת פעילות רבה והיכרות טובה עם ספקים מובילים.

עלות עיצוב פנים

עבודה עם מעצבת פנים

ומה תהייה התרומה של מעצבת פנים לבית שלכם? והאם ניתן להגיע לתוצאה טובה עם כל מעצבת פנים? אני מזמינה אתכם לקרוא מאמר קצר על היתרונות של עבודה עם מעצבת